onsdag 3 december 2008

yssch

Vart i Ullared med mamma, isabelle och hannah idag :) Har köpt alla julklappar jag ska köpa och så köpte jag 2 plagg till mig själv. Blev äckligt mkt pengar som rök idag, men det är värt det :)

Har inte så mkt mer att skriva eftersom det ända jag gör är att gå till skolan, slappa, gymma och sova och undantaget var ju idag då. Jag är ständigt trött men jag kan inte somna när jag går och lägger mig. Det är för mycket press från alla håll just nu så jag kan inte slappna av, det känns hela tiden som att jag glömt att göra något eller att jag gjort något fel hela tiden.. Det blir bråk hela tiden och då blir jag ännu tröttare vilket resulterar i fler bråk, så det är ju mitt fel med.. Men jag orkar bara inte. Jag har ingen livslust, den har försvunnit, jag vet inte vad jag har att leva för riktigt och det är så dumt eftersom jag har så mycket mer än andra. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag känner inte att jag kan prata med någon om det heller, jag är trött på att klaga. Jag är trött på att låta andra klaga.. Jag är trött på att höra klagomål från såna som ständigt klagar på små skitsaker som huvudvärk, och trötthet osv. Jag är bara så jävla äckligt trött på det!! Man ska kunna säga det en eller två gånger det tycker jag är helt okej, men när man hör det heeela jävla tiden, så fort det blir en lugn stund så får man höra hur synd det är om den person..
Hypokondri?

Neej, jag är bara så trött på allt och jag orkar inte mer. Jag blir bara ännu mer trött av allt!!

Inga kommentarer: