torsdag 25 december 2008

Hadethej

Julafton igår var mysig, fick massa bra saker. Skjorta, skål, Lips och 2 micar, 2 presentkort på HM på 800 totalt, scarf, halsduk, pengar till körkort, pengar till Norge och pengar till kläder. Sjukt bra :) Jag fick hur mkt helst annat med men orkar inte skriva allt.



Ensam hemma idag så Malin och Cissi kommer snart, redan en halvtimma försena. Jag är inte förvånad dock ;) hehe. Men jag gillar dem ändå och vet att oavsett vad vi så har vi kul.

Imon ska jag först julhandla på mellandagsrean med Isabelle på Frölunda Torg och sen ska jag åka till Sisjön och jobba. Sedan jag jag jobba 26-31 december... Inte jättekul, men pengar är pengar.
Jobbar till 16 på nyår och sen kommer pappa och hämtar mig och så kör han hem mig till mamma där jag är ensam hemma och ska ha nyårs middag, med några favoriter och sen några nya ansikten, kommer bli riktigt kul och sen ska vi på en mkt större fest.

Och sen den 1:e åker jag till Norge antagligen. Känns overkligt, det kommer hända så mkt emellan också så det kommer att gå snabbt förhoppningsvis, men först och främst ser jag fram emot nyår. Och så fyller min älsklingsmalin år mitt i allt också!! <3

Men nu ska jag gå puss

Inga kommentarer: