fredag 12 december 2008

If you live you'll see

Friiiiday today. Äntligen, jag gillar fredagar det är min favoritdag, för på lördagar vet man att det bara är en dag kvar på helgen :P hehe.

Jaja, klockan är 7.50 och om fem minuter ska jag gå till bussen, ska borsta tänderna och sen lägga ner en banan i väskan så är jag klar. Eller så tar jag den i handen för att jag inte orkar ha med mig väskan, we'll see ;)

Idag är det lussefirande i skolan som gäller klockan 8.30 och sen har jag P.L, sen är det naturkunskap där vi ska slakta djur ;) sen lång rast+bamba och sen är det svenska åså slutar vi. Ikväll blir det god mat med mamma och sen Idol, lugnt värre. Men så får det bli när jag räknat ut att jag vart ute på krogen 9 gånger på 6 veckor haha. Imon blir det att åka med Surte på bortamatch så är inte hemma på hela dagen och sen åker jag och mullan hit och äter å lite sånt är planen :)

Nu måste jag rusa, liiiite bråttom:)
PUSS

Inga kommentarer: