torsdag 11 december 2008

This is a retake of my life

Sedär jaa, ny tävling påbörjad. Körre tror att hon har en chans mot mig och Cille som nu blivit vana ;) Och Cille kan drömma vidare om att slå mig!


Mina motståndare är:
www.korre.blogg.se
www.cissii.blogg.se


VÄLDIGT dåligt hurtig jag vart idag då?
Började dagen med att jag gick upp svintidigt..... Sen åkte jag till skolan för att det var tentadag, då får jag reda på att mitt första prov, svenska provet inte börjar förens 8.50, bara sätta sig att plugga in lite till i min tröga hjärna. Sen gjorde jag svenska provet, sen gjorde jag Filosofi provet och till Pedagogisk ledarskap. 3 prov på en dag och förmodligen G på alla hoppas och tror jag :) Duktigt av mig isf. Sen får jag sms av Mullan om förslag att dra och bättre på musklerna på gymmet för tredje (!!!!) dagen i rad, och vad gör man inte för den bruttan? Jag hoppade på bussen efter att jag haft 2 timmars rast, studietid och till sist natur där Mullan satt, vi åkte hem till mig åt lite och skyndade oss sedan till bussen, jättenödvändigt.. Mycket folk på gymmet men ingen snygging där idag inte :( Bummer! Hehe

Kom hem där båda mina systrar var på besök, min osmartare syster fick en genomgång av sin egen ekonomi som hon har noll koll på medans min smarta syster gjorde mat, och sen åt vi tsm och maten var huuuuur god som helst, mums. Mullan du missade verkligen något! och nu ska jag plugga och min hurtiga vecka med bra mat, mkt plugg och mkt träning fortsätter :)
Good for me!




Bilden är absolut inte snygg, men den togs för ett år och 4 månader sen. Matchen mot stenungsund, matchen då en annan spelare skadade mig, sista matchen jag spelat på 1 år och fyra månader... Men jag är inte bitter. Jag saknar allt som har med sporten att göra och det var mitt liv och dem tog iväg det från mig. Nu SKA jag tillbaka!

Inga kommentarer: