fredag 19 december 2008

Noo

Igår var hur bra som helst :)
Var i skolan ett tag och sen så åkte jag hem och fixa mig innan det bar av in till stan. Vi träffades på Bamboo där vi åt god mat innan vi drog till Sticky och stod i kö typ 40 min i regnet. Så var helt pisseblöt när vi kom in. Det var jättekul där inne :) En del skandaler här och var, hehe. Sen så kom min syster och hämtade oss och vi åkte med henne och sov i Munkegärde, hon fixa lite mat och så till oss innan vi gick och la oss :)
Tack till hela klassen och tack till Hannah för all hjälp!

Pratar med en kille på msn som hade stått på läktarn när Kropps damer hade spelat och så skickade han den här länken: http://bohuslaningen.se/sport/handboll/1.127972 där det står om hur dem skrikit könsord och massa sånt. Det var speciellt motståndarlagets målvakt som tagit värst åt sig när det vart sidbyte då hon stod ganska nära klacken och hon kände sig grymt kränkt. Jag tycker att sånt är svinerier och det är inte okej! Ska man gå på sitt lags matcher så ska man heja fram sitt egna lag och inte hålla på med motståndarlaget :S

Idag; När pappa kommer hem så ska vi åka och äta middag hos Mathias och lämna julklappar och sen så ska till Sofia för avslutningsfest :) Kan nog bli trevligt!

pussar

Inga kommentarer: