lördag 20 december 2008

Fool Again

Var hos Sofia igår på fest, och när jag kom dit var det massa tjejer där och det var jättetrevligt, sen kom en av sofias klasskompisar och så hade han med sig sina kompisar, hahaha. En av tjejerna var 94 och resten var 93or typ, cool kille som drar med sig dem haha. Men sen kastade vi ut dem och så var det bara vi innan massa andra kom vid 23-tiden.
Hela kvällen var väldigt trevlig tycker jag och man pratade med massa folk, bland annat såna man sett men inte pratat med, och även flera stycken som jag inte träffat innan.
Rolig händelse, ni som inte var där kommer inte förstå och jag orkar inte förklara heller;
- Rebecka du kan låna laddaren
- Ehm, jaha. Mm tack.

Hade julavslutning med mina F96-97or och deras föräldrar idag, det var megatrevligt :) Vi delade upp till 6 blandade lag och sen spelade vi 3 minuters matcher och efter det var fika. Sen så hade tjejerna bestämt att jag skulle få något för att jag var tränare, och vi har ganska ofta tidiga matcher vilket betyder att jag inte ätit frukost ibland och då köper jag allt som oftast cola och kexchoklad så jag fick 3 mega kexchoklader och en stor cola, hehe. Det är sånt som gör att det blir roligt att träna, när man ändå lägger 6-7 timmar i veckan på laget och sen får man uppskattning för det! Grymt kul. Sen hade dem samlat in pengar så jag fick mig en blomma också, mkt snällt :)

Jag kom nyss hem från avslutningen och nu ska jag byta om och sedan ska jag åka ner till Ale Gymnasium som jag gör varje lördag typ och kolla på innebandy. Idag blir det precis som varannan lördag att kolla på Ales damer, sen Ales herrar och slutligen Surtes damer.
Det börjar bli grymt segt att sitta på läktaren nu, men det börjar närma sig nu. 5-6 månader kvar så hoppas jag vara igång..

Jag börjar bli nervös för året i USA, fast på ett bra sett än så länge :)

Nu måste jag gå om jag ska hinna med bussen :) pusss

Inga kommentarer: