onsdag 10 december 2008

skola, gym, skola, gym ;)

Jag känner mig ganska duktig. Jag var i skolan, sen åkte jag hem packa väskan och åkte och gymmade, sen tog jag en rask promenad från gymmet till Älvängens kulturhus där jag hade träning med dem små. Sen kom mamma och hämtade mig och vi åt, kollade på desperate samtidigt som jag pluggade.
Nu sitter jag i skolan och har precis skrivit på mitt och cissis filosofi arbete och jag har skrivit en sida, helt fantastiskt :) Nu har jag projektarbetes lektion sen ska jag sätta mig på bussen mot Älvängen och sen gymma igen och sen ska jag hem och råplugga för jag har 3 tentor imon. Usch jag satt här och mådde bra över mig själv och nu när jag tänker på tentorna imon så känner jag att jag har pluggat på allt utom dem... 3 IG beräknas imon. Eftersom svenskan är den viktigaste och det största provet imon så riktar jag in mig på det. Sen har jag Filosofi och Pedagogisk ledarskaps prov också. HEJ IG..

Jaja nu måste jag gå för nu börjar projektarbetet och jag och Sayeh ska skriva brev till våra sponsorer :)
Puss

Inga kommentarer: