söndag 14 december 2008

TöntIdiotFan

Klänning jag gillar mest av alla hittils. Till balen för dem som inte fattade :D

Jaaa, nästan i sista stund. Det trodde ni kanske inte? ;) hehe nu är jag här iaf.
Jag hade tänkt berätta om min helg, men jag börjar faktiskt med att berätta om händelsen denna helgen jag inte gillade ska försöka att berätta så kortfattat som möjligt. Men när jag pratade om det förut så blev jag arg så det kan hända att det kommer uppstå samma situation nu och att det bara kommer av farten! Jag kommer kalla personen Max, för att jag inte vill näma hans namn här.
Jag var med Surte på deras bortamatch hela dagen i Växjö. Meningen var att jag och Mullan skulle åka hem och äta och slappa typ. Så får vi erbjudande om 20 års fest i Kungälv, vi funderar på det ett tag och vi bestämmer oss för att det kan bli kul. Vi kommer hem 22.30 (!!) och vi börjar göra oss iordning samtidigt som vi gör mat. Jag pratar med "Max" i telefon och först ljuger han om saker för Malin, inte schysst. och sen tror han inte på att vi bestämt oss för att åka till Kungälv. Vi går till bussen och tar den 0.18 från Gallåsvägen, jag får sms och han ringer även på vägen dit och frågar vart vi är.. Han tror av någon konstig anledning fortfarande inte på att vi är på bussen på väg. Vi kommer till O'learys där vi förväntar oss att "Max" ska vara, men icke. Jag smsar men får inget svar. Vi pratar lite med några malin känner och så drack vi lite. Hade trevligt åså, dem andra skulle till Combi så vi gick med. Haha och av diverse anledningar vänder vi och går tillbaka. Då får jag svar och HAN trodde fortfarande inte på att vi var i Kungälv, jag blir uppriktigt sagt arg vid detta tillfälle. Och han svarar tyket att han är minsann hos Alfredsson iaf. JA, men tack, kul för dig verkligen.. Det är inte så jättekul att vara två stycken på o'learys med bara massa människor man knappt känner. Hade kunnat vara kul om man var fler personer.
En kille kommer sen och berättar att "Max" ringt honom och frågat om jag träffat honom där och jag hade tidigare sagt till "Max" att han skulle ringa denna killen då jag träffade honom när jag kom till O¨learys så kunde han fråga om han träffat mig. Följande samtal utspelade sig mellan "max" och killen vi träffade.
- Har du träffat Angelica nyss?
- Jaa jag träffade henne och Malin förut
*klick*
Huff, jag blir äcklad nästan.. Så jag och Malin traskade tillbaka till Bohus för att ta bussen med att inte fått ut något av kvällen mer än några hundra kronor förlorade pengar..

Du fick oss att komma till Kungälv, tjöta till och med. Sen när vi väl kommer så tror du inte på att vi var där. Sen när du insett att vi faktiskt är där och du säger att du är på en fest så är det minsta du kan göra att iaf komma och träffa oss eller kanske bjuda oss till den du var oss...
Du sjönk i mina ögon iaf.
TöntIdiotFan
Japp läggdags, skola imon :) 10 minuter marginal på bloggen med
Grattis Surte till vinsten mot Ale.

Inga kommentarer: