måndag 8 december 2008

you are soo not worth it

Varför ber dem om mitt nummer om de inte tänker höra av sig? Dem ger mig ju hopp. Nu är det tur att den ena killen inte har ringt för det hade vart pinsamt bara. Meeen Sebastian från Stenkullen borde höra av sig tkr jag. Fast iofs, jag är jäkligt osäker på om jag gav rätt nummer. Det var ju inte i stans ljusaste timmar jag skrev numret haha. Men om någon känner Sebastian från Stenkullen så kan ni väl höra av er, eller be han höra av sig.. Eller nått? Jag bryr mig inte, eller joo det gör jag haha :D

Jag är på bra humör fast jag sitter och pluggar och har gjort sen jag kom hem från skolan kl 17.

Ändå hyffsat sjuk dag i skolan. Jag är påväg till bussen, drar iväg ett sms till Mathias och frågar vilket klassrum vi ska vara i. Han ringer upp precis när jag ska kliva på bussen och säger att lektionen är inställd för att Carl inte är där. Usch tänkte jag eftersom jag redan klivit på bussen. Jaja jag måste hämta grejer till tentamen och kolla igenom grejerna ändå så humöret vänder väl lite. Får reda på att även biggan som jag har nästa sista lektionen är sjuk så mitt schema såg ut såhär idag:

Jag kom till första lektionen som var inställd så klassrådet blev första lektionen och sen klockan 12.45 så hade jag utvecklingssamtal där närvaron inte såg så bra ut då jag missat att sjukanmäla mig när jag vart på sjukhuset och så. Det kan innebära att mamma förlorar bostadsbidrag och allt sånt då jag inte kan ses som heltidsstuderande om jag har över 20 % frånvaro. Vilket gjorde att den sista lektionen jag hade tänkt hoppa över inte blev överhoppad haha. Rädd som aldrig förr fick jag snällt sitta och vänta två och en halvtimma på min sista lektion. Jag pluggade lite under denna tiden. Fylld med skam och ånger sitter jag här nu med mina 23 procents frånvaro på en 3 veckorsperiod. Som tur är så var den ena frånvaron pga att jag vart på sjukhuset, så 2 lektioner där skulle han ta giltlig frånvaro på. Sen på tisdagen var jag hos sjukgymnasten så den skulle köra också ta bort. Sen hade jag fått frånvaro när jag vart på fältstudien på mitt inviduella val vilket också är märkligt, men efter Köre åtgärdat det kanske det ser bättre ut. Men jag skäms och jag ska gå på alla lektioner denna veckan!!

Har sjukgymnastik imon kl 8 som vanligt i Kungälv innan skolan så nu ska jag bli klar med mitt arbete och sen ska jag soooova :)

Pussa

Inga kommentarer: