tisdag 16 december 2008

Nejmen det är ju kul att det går bra för andra

Är inne en snabbis på pappas dator för att jag inte vill starta min egna dator för då blir jag sittande med den hela natten. Var tvungen att fixa massa bara för att jag skulle kunna blogga. Ta bort massa cookies osv på datorn, men nu är jag här!

Skolan idag har vart lugn som vanligt. Hade sjukgymnastik innan skolan och sen när jag skulle till skolan var bussen försenad och sen när vi skulle över bron så var det broöppning, väl i skolan så fick vi prinsess tårta och julmust av våran lärare som ska sluta. Vi kommer sakna dig enormt mycket Rektor Rosenhöjd, det blir ett ordentligt farväl på torsdag då vi ska ut med klassen på Bamboo och äta och sen vidare till Sticky :)

Idag har jag förutom vart hos sjukgymnasten och i skolan, vart och tränat småflicksen som var lite jobbiga idag och innan det så tjata jag en del med Jenny på msn, hon är förövrigt inte riktig i hövvet ;) haha. Noog sagt om det för hennes skull..

På torsdag är det som sagt utgång med klassen vilket kommer bli sjukt kul, har även hört rykten om att en annan klass ska dit, och det är väl kul om man är många. På fredag är det avslutningsfest hos Sofia vilket kommer bli väldigt kul tror jag :) Sen på lördag ska jag upp tidigt för har avslutning med småtjejerna 9.30 till11.30, lite möte, lite spel och lite julmust och pepparkakor osv. Blir kul. På lördag vet jag inte än och på söndag ska jag övningsköra och coacha småflicksen när dem har match i Ale Gymnasium för första gången ;) Wohoo. BE THERE, haha.

Ska hämta min bil efter Jul, en liten Hundai, det viktiga är att det är MIN bil :D

Nu ska jag äta och plugga sen sova tidigt. PUSS

P.S Jenny glöm inte att du lovat att hjälpa mig med naturen och får jag inte MVG är det ditt fel. Hahaha

Inga kommentarer: