onsdag 17 december 2008

Syns i dimman

Ett snabbt inlägg mitt i allt pluggande... Eller aa allt och allt ;) haha.

Idag har jag vart i skolan, hade bara 2 lektioner varav en gjorde vi Qigong så det var en lugn lektion och sen hade jag projektarbete där jag återigen fick jobba ensam.
Sen åkte jag direkt till gymmet. På bussen hem pluggade jag. När jag kom hem gjorde jag mat och sen kollade jag på avsnittet av The Hills innan jag satte mig vid böckerna igen. Och nu bloggar jag. Det var dagen i princip..

Imon ska jag till skolan, sen ska jag in till stan, fika och hänga på Pullmans där min syster jobbar innan jag går till Bamboo där vi ska äta med klassen innan vi drar vidare till Sticky som dagen till ära har top floor :D Boomb. Jag tror att det blir en kanon kväll. Jag känner det på mig ;)

Det sköna är jag knappt tänker på dig, jag saknar det inte ens...

Nu ska jag återgå till Biologin!!
Puss

Inga kommentarer: