söndag 2 november 2008

Tjejkväll och innebandy

Såå, ännu ett inlägg.
Jag skulle skrivit för en stund sen, men jag blev aningen upprörd av vissa saker så jag sket i det och tar det nu ist.

Igår var en mycket lyckad dag, kom hem från Tyskland på morgonen sen seeega jag rejält och kollade på film och lite serier innan jag gjorde mig iordning och åkte och mötte malin på ICA innan vi åkte till Cissi, där det dracks lite, åts lite chips och busringdes en HEL del, det var längesen jag skrattade så ofantligt mycket, oj kramp i magen är det minsta man kan säga.
- Jaa du kan ringa det numret men säg inte mitt namn då, okej?
- Neej det är klart jag inte säger ditt namn.
(hon ringer och pratar på en stund och säger att hon är journalist för GP och att det är en person som är blivit intresserad av hans annons. På frågan vem hon är kollar hon runt snabbt i rummet och kollar på Malin, så hennes namn blev Malin. Samtalet fortgick)
- Jaa men nu är det så att vi har en som är intresserad av dig här. Hon heter (snabb blick över rummet) Angelica..
Nu blir hon helt tyst innan hon inser att hon just sagt det ända ordet hon inte fick säga i telefonen och hon lägger på strax därefter innan ett gapskratt bryter ut och tårar rinner lite varstans.
Haha jag nämner inga namn på vem det var, men Cissi det är ingen fara ;) haha.
Efter lite mer busringningar så körde jag Mullan till bussen och sen åkte jag hem och efter lite smsande i vanlig ordning så somnade jag.

Idag så sov jag ganska länge innan jag och pappa åkte till Nödinge hallen och kollade på när Ales juniorer spelade och resultat osv är inte mycket att nämna :)
Sen åkte jag och pappa hem och packade och åt innan vi åkte till Ale G (mitt andra hem under innebandy säsongen) och kollade på när Surtes "gul svarta hjältar" tog emot Färjestaden och efter en bra match gick de vinnande ur den striden med 5-3. Måste säga att matchens lirare borde blivit Soffie för hon var sjukt bra idag :) Alla var duktiga men idag hade hon liiite mer vilja än de flesta andra, men alla kämpade sjukt bra idag :)

Men jaja, sen åkte jag hem. Och nu sitter jag här.
Cissis överaskning kommer bli KANON :) IHH. Hoppas det blir som jag vill bara :)

Inga kommentarer: