fredag 28 november 2008

plugg, plugg och ännu mera plugg

Mkt har hänt sen sist, men eftersom det är mitt i natten så orkar jag inte skriva nånting av det..

Anledningen till att jag är upp såhär sent är för att jag skrivit klart 2 arbeten, jättebra av mig. Men jag får skylla mig själv, jag tänker alltid att jag har så mkt tid och sen sitter jag här dagen före och kämpar och nu e klockan över 1 och jag e precis klar och jag ska tvätta av smink osv så är kanske i säng kl 1.30 om jag har tur.. och så ska jag upp 6.30 imon. Jag försover mig alltid när jag är uppe såhär sent.. :( Jag vill inte. Har pedagogisk ledarskap första lektionen, ska lämna in arbetet jag nyss blev klar med och jag vill ju visa att jag faktiskt gjort klart det i tid, så nu får vi hoppas att jag kommer upp om några timmar.
Skrev klart fältstudien nu med, är jag bra eller är jag bra?? Det blev 2036 ord totalt :) Woho. Fröken kommer säkert säga att det är för mkt, men 4 sidor är bra gjort av mig *klapp på axeln*

Nu ska jag sova iaf. PUSS

Inga kommentarer: