torsdag 6 november 2008

Dututu

okej usch, jag missa att skriva igår. Jag var trött och insåg vid 21-tiden att jag suttit vid datorn i ofattbara 6 timmar. Det var då jag började tänka efter, jag gör nog det varje dag. Ibland kollar på jag på film på datorn, ibland kollar jag på olika sidor, ibland fastnar jag vid youtube.com. Det är alltid olika orsaker. Jag tänkte att jag framöver ska skärpa mig och allt ska inte kretsa runt datorer. Jag ska skriva klart detta inlägget, sen ska jag plugga och sen ska jag inte använda datorn mer idag!

Idag hade jag sjukgymnastik som jag brukar ha på torsdagar. Jag hade det klockan 8 som vanligt, fast denna gången skulle jag göra wetvest och skulle då befinna mig i bassängen klockan 8. Så jag fick ta bussen klockan 7. Det var fruktansvärda köer och jag stod fast i den i 50 min. Sen väl där körde jag wetvest med 10 andra, 5 st som hade knäproblem och de andra var rygg/axel fel. Det gick väldigt bra med alla övningar och jag blev anfådd osv men inte värre än så. Jag tänkte; är det inte farligare än såhär? Så gick jag upp på land och så kände jag hur mina ben vek sig och det var hur svårt att gå som helst. Under hela dagen idag så kommer mjölksyran, sjukt jobbigt, men sjukt värt det! Det känns verkligen att jag har tränat. Jag har cyklat samt gått ca 2,5 mil på 3 dagar :)

Adam ska sluta på skolan med i Januari, det är katastroftråkigt. Men å andra sidan är jag glad för hans skull. Han har fått 2 rektorsjobb som han ska välja mellan. Det är väldigt tråkigt att han slutar men jag önskar han all lycka!!

Alltid när jag säger att det är något så är det alltid värre med dig.. det var okej innan men nu börjar det bli liiite jobbigt..

Malin fyller vuxen imon ;) Redan 18 år, och då är det fäääst vettu. Kommer bli boomb!!

Cissi vet fortfarande inte vad överaskningen är. Det är inte helt säkert att den blir av, men jag fixade lite igår med och det ser hyffsat positivt ut iaf. Behöver bara ett besked till så då får jag se om det löser sig eller inte!! :)

Dagens bästa: Projektarbetet
Dagens sämsta: TRÖTT!!
Dagens låt: Thats the way

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer bli asboooomb älskling :D