tisdag 18 november 2008

Don't have the energy

Var på sjukhuset idag igen för återbesök nummer 3 på en månad. Och alla som känner mig vet vid det här laget att detta inte är mitt år.
Jag har fått en inflammation i knät så nu ska jag äta mer mediciner, jag blir såååå trött. Usch kunde inte göra annat än att stänga in mig på toa en stund och gråta. Nu är det verkligen tungt och jag känner hur jag faller längre och längre ner i den grop jag länge försökt kämpa mig ur.. Det värsta är att min läkare skäms så mkt för att träffa mig efter allt som har hänt, så jag har haft 11 olika läkare som kollat på mig och opererat mig osv. Nu får det vara nog, blir det inte bra nu så stämmer jag skiten ur han. Just nu känns innebandyn så långt borta att jag funderar att lägga klubban på hyllan.. Jag har kämpat i 1 år och nästan 3 månader och jag får hela tiden börja om..

2008 har vart det sämsta skitåret någonsin, inte någon gång under "alla" mina 18 år på denna jorden har jag vart med om ett sånt skit år. Det är klart att det har funnits många ljuspunkter och glada stunder, men det dåliga har övervägt. Jag har opererats 7 gånger det här året, jag var inlagd 15 dagar, jag var tvungen att opereras mitt i sommaren, jag har inte kunnat träna på riktigt någon gång, jag har kämpat med ångesten pga tabletterna.. det är bara lite av allt. Jag orkar snart inte mer..

Mamma hjälper mig med fältstudien så är ledig i princip hela veckan förutom att jag ska vara med på några möten bara för att se hur det går till för annars kan jag inte göra uppsatsen så det är bara bra. Ska göra några interljuver med. Var med på ett möte idag, tog en timma sen åkte jag hem.

Just det, sa jag att jag har blivit sjuk med!! Japp, gud vad livet är bra härligt vissa stunder. Jag har så ont i halsen att det gör ont när jag andas, har äcklig huvudvärk, och tempen vågar jag inte ens ta just nu...

It's a little too late for you to come back
Say it's just a mistake, think I'd forgive you like that
If you thought I would wait for you
You got it wrong

Inga kommentarer: