torsdag 20 november 2008

Ojoj

Jaao man. Jag har inte haft så mycket energi att uppdatera här och det har jag egentlign inte nu heller, men eftersom jag har suttit och knappat på dessa tangenterna ett bra tag nu kan jag lika gärna fortsätta en stund till och berätta om läget.

Sist jag skrev så hade jag precis fått reda på inflammationen vilket inte var så jättekul.. Det känns fortfarande inte bra men det funkar ändå, för Mullan jag har lingonveckan nu. Haha du vet vad det betyder. Var hos sjukgymnasten idag också och hon sa med tanke på vad mitt knä vart med om och med tanke på att jag har inflammation så ser det ändå bra ut, mkt av svullnaden går ner efter träningen osv. Det är ändå lite positivt i mörkret ;) haha.

Seriöst, hade inte min katt hoppas på mig i morse och nästan ätit upp mig så hade jag fan trott att jag var död. Min hals var så svullen att det gjorde ont att andas, jag låg kvar och tänkte, snälla Angelica somna om, jag fick ont i magen som dagen innan och jag var tvungen att gå på toaletten och klockan var 7 och jag skulle upp 8.45, lungt tänkte jag. Jag gick och la mig igen och när jag la mig ner kände jag hur jag började svettas, jag hade svårt att andas pga halsen och jag kunde absolut inte svälja mitt egna saliv. Jag hade ett helvete helt enkelt, letade reda på termometern för att ta reda på vad egentligen redan visste, jag hade feber.
Jag somnade om efter 1 timmas svettande och vaknade genomsvett när klockan ringde, gissa om jag var trött efter en natt med svett, feberdrömmar och mina katter som vill kela hela natten. Så dem katterna väljer att gå på mig förmodligen med tanken "någon gång kommer hon vakna och ge mig kärlek" men jag älskar mina katter ändå :)

Men iaf, nu är klockan 23.52 exakt och jag ska plocka ihop mina grejer och kan med gott samvete gå och lägga mig för jag har pluggat i 3 timmar utan något avbrott nästan. Duktig jag är :)

Saknar cissi, e van att umgås med henne hela tiden ju :) Träffas nog imon och det är bra.
Och Mullan, det är alltid lika härligt när du ringer, saknar att vara med dig varje dag med, som i ettan. Sicka elever vi var ;) hahah

Told everyone it was broken
So they thought I sleept alone

Inga kommentarer: