måndag 3 november 2008

Sjuk och dan

Sjuk och jävlig idag. Usch jag känner bara för att klaga och klanka ner på hela det här skitsamhället men det ska jag inte göra för innerst inne är jag en glad och...äh ni vet, nu släpper vi det..

Dagen idag har inte vart särskillt givande, på klarspråk så heter det också att denna dagen var helt jävla fucking onödig. Jag vaknade med sådan satans huvudvärk att jag trodde att någon dragit Mullans telefon i huvudet på mig, och mina vänner, denna såkallade telefon väger fan mer än.... jaa det mesta.. haha. Nej men så efter många om och men slog jag en pling till mamma som tyckte att jag skulle stanna hemma, men först hon att jag skulle stoppa i mig tabletter och äta lite och känna efter och därefter dra en slutsats om jag borde gå till skolan eller inte.


Efter att bokstavligt talat dragit mig ur sängen och dunkat i mig pillren och väntat 30 min kände jag att skolgång inte var ett alternativ så jag dök ner i soffan. Så sen klockan 9 i morse har jag sett på tv, alla de bra programen går ju trots allt och inte många talkshows alls (ellen, oprah, jay leno, rachel ray bland annat på rad haha), sen har jag bakat kladdkaka och den är sådär kladdig och go faktiskt, Mullan idag lyckades jag så det var ditt recept det var fel på och inte min bak skills, fråga mamma (H) Och så har jag lagat mat som jag och mamma ska proppa i oss. Kött och ugnsbakad potatis. Och snart kommer min ledsna syster inrusandes skulle jag tro, hon grät i telefonen och var helt uppriven, återstår att se vad saken gäller. Hon ska veta att oavsett vad så älskar jag henne och hennes tvillingsyster mer än det mesta på jorden, lika mycket som jag älskar mamma och pappa (de bra dagarna, haha)


Neej men nu ska jag faktiskt ta och äta för nu är potatisen ready.




Jag trodde faktiskt på dig denna gången, men nu tror jag att jag insett att du bara har mig sålänge, tills det du vill ha blir ledigt. Så känns det iaf. Rätta mig gärna om jag har fel.




Dagens bästa: Baka :)

Dagens sämsta: onödigt gnäll

Dagens låt: Hela Anastacias senaste skiva - Heavy Rotation. Köpköpköp den :)

Inga kommentarer: