fredag 7 november 2008

Be alarmed

Det blir en snabb liten uppdatering om jag inte fastnar i skrivandet som vanligt.


Jag började äckligt tidigt idag 8.25 och jag kom i tid till lektionen! Vi hade redovisning, nästa lektion ställdes in då salen vi brukar vara i var upptagen så vi satt i soffan ett tag in vi strosa ner till det Annie kallar centrum....hm hon har nog ingen riktig verklighets uppfattning haha ;) Neej skoja. men iaf där var det marknad som vi kollade lite på innan det inhandlades diverse presenter för 2 olika kalajs idag. Sedan gick vi upp några åt och sen skrev jag klart mitt cv innan vi hade svenska där jag och cissi körde hänga gubbe medan biggan höll den mest ointressanta föreläsningen på länge och cissi kom på ett nytt ord som det tog alla gisningar utan den sista att lista ut... B a j s p o t t a är det nya ordet så om ni kör hänga gubbe med cissi, gissa på ord som egentligen inte finns haha..
Sen bar det av på cykel hem, följde cissi en bit (henne trivs jag med ska hon veta!!) innan jag cyklade hem, badade och kollade på Greys samtidigt och sen har jag småfixat mig hela tiden och nu ska jag alldeles snart gå.



Dagens bästa: Klassen är så skön och mysig, jag trivs!
Dagens sämsta: Dåligt väder
Dagens låt: Dance with you (reggeaton remix)- Machel Montano feat. Mr vegas

Såhär ser jag ut nu innan jag ska sticka iväg till Barjatte. För idag är det hennes födelsedag och oj vad jag älskar henne.

Grattis Malin Birgitta "Barjatte" Elving på din dag <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar dej också:D

Anonym sa...

haha... den svenskalektionen var skojig ;)