söndag 9 november 2008

Ohyes we do

Usch återigen dålig uppdatering. Men nu är jag här igen iaf..

I fredags fyllde Barjatte 18 och först var det tjejmiddag hos henne och sen åkte vi in till stan. Vi gick till Ferdinand det var mysigt och trevligt, och sen följde jag en trött Malin hem.
Igår så var jag först hos min moster och kusin, kollade lite på serie med mathias och sen hockey och fotboll på tv. sen var jag och kollade på när Pontus spelade match och sen åkte jag hem och så kom Mullan och vi satte lite vid datorn innan vi började med våran utsökta måltid.
Vi kollade lite på tv och som kom barjatte och hälsade på en kort stund. Lite mer tv tittande och sen gick vi och la oss och tjata lite. Sen kom August in i bilden och efter ett par verbala påhopp av Fröken Eriksson så gick August till attack och det gjorde han rätt i och han hade mitt stöd!
Idag har jag vart och coachat mina smågirls vi förlora.. Det är inte ofta jag blir arg över saker när jag coachar mina småtjejer för jag ska föregå med gott exempel... men idag alltså.. HERREGUD! Det är nästan så domarn borde polisanmälas för att han förstörde matchen. Det var inte pga matchen vi förlora, absolut inte, de andra satte sina chanser osv. Men han är anledningen till att jag var upprörd efter matchen!! JAG HATAR SÅNT!! Men mina tjejer kämpa på bra, trots förlust. De har en vilja jag inte ser så mycket. Vi har hittils förlorat alla utom en match då vi spelade oavgjort. Jag hoppas inte dem tröttnar, det var längesen dem vann nu och dem förtjänar att vinna. Det är nära nästan varje gång. De förlorar med typ 1 mål varje gång! Det vänder snart, jag känner det på mig..

Imon är det prov... Har jag pluggat mycket? JADÅ

Imorgon är det älsklings cecilias födelsedag. Det är denna dagen hon har tjatat om i över ett år nu. Jag är glad för hennes skull! Jag blir lycklig när hon är lycklig. Hon är något av det bästa jag har. Även om vi kan vara lite irriterade på varandra då och då så vet vi alltid vart vi har varann och du är en av de få människor jag helhjärtat kan lita på!

Och yes, överaskningen är till 99% säker nu. Mamma hjälper till iaf och det underlättar sjuukt mkt!

Du är konstig, jag förstår inte. Du kan inte ens hälsa..

Every song has it's end, maybe this song ends now?


Dagens bästa: mamma på bra humör, och då ändrade hon sig genast :D
Dagens sämsta: Domarn
Dagens låt: 4 sekunder - Magnus Uggla

Inga kommentarer: