söndag 1 mars 2009

Hyggligt

Det ända jag försökte göra var att få dig att förstå att jag inte är arg, en aning besviken kanske. Men inte arg. Vi skrev i ca 10 min och nu låter det på dig som om jag har gjort massa fel?
Jag hoppas verkligen att det är något annat som plågar dig för annars är du jääävligt orättvis.

Nu har det vart så flera ggr denna veckan att jag försöker göra någonting bra och så får jag en ren käftsmäll tillbaka. Jag vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjänat det riktigt just nu men när man får lite distans på det hela kanske man upptäcker att allt faktiskt ligger i än själv.
Nog om det.

Dagens roligaste igår måste ändå vart på centralen med robin, robin och kalle. Hahah. Det var bråk på centralen och kalle skulle väl typ "hjälpa till" men hon var en aning upprörd då och ville väl i stora drag bara bråka, det var hetsiga känslor iaf men mycket mer blev det inte, och det är väl mycket tack vara att robin höll i Kalle haha. Tack Mikaela (?) iaf för skjutsen :)

Inga kommentarer: