måndag 23 mars 2009

Welcome to my life

jaaa, då var man hemma från Idre och det har vart huuur bra som helst. Tänkte att jag skulle berätta lite mer senare men alltid när jag säger så så blir det inget.

Jag tackar änglarna för att min syster och hennes sambo lever. Det hade kunnat sluta så fruktansvärt annorlunda. Och hade min andra syster suttit i baksätet som det var tänkt hade hon nog inte funnits idag.. Det finns en massa om.. om det hade varit si eller så. De klarade sig och det är det som är huvudsaken!

Nu ska jag göra mig iordning för om 20 min kommer min kusin och hämtar mig så ska vi åka till skolan. Där har vi klassråd 20 min sen har vi lunch och studietid och sen har jag inga mer lektioner.. Det jobbiga är att jag ska vara på polisstationen i Kungälv klockan 16 så då hinner jag inte hem emellan.. :(
Sen ikväll är det träning. Segt.

Nu har jag bråttom. Pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du jag har mailat dig på din figo-mail, använder du den? Behöver få veta lite ang skidorna.

Kontakta mig så fort du kan så jag vet hur det ligger till

Jonnaah@hotmail.com

Hoppas det är bra=)

/Jonna