torsdag 19 mars 2009

Idreee snart. Lycka

Jaa vad ska man säga? Vinst med 11-2 och jag fick spela med Malin och jag tror inte det finns en människa som kan spela dåligt med denna otroligt, äckligt duktiga innebandyspelaren.. Helt otroligt. Jaja det gick bra iaf. Skadade mig lite och det är svullet och så nu, men någon större fara är det inte och efter en tablett så tror jag inte att det ska kännas något imon.

Dagens roligaste måste ändå vart efter matchen.. Jag har aldrig sett någon få sådan fart efter en match haha. Det roligaste är att hans tjej inte ens förstod riktigt varför han stack så snabbt.. Skäms han eller vad är det frågan om?



Jaja klockan är nu 01.13 och jag känner inte att det är någon större idé att gå och lägga sig. Vi ska gå upp vid 5 och åka vid 6 och jag ska se på The City som kommit ut med nytt avsnitt och sen ska jag se på The L Word för jag märkte att de kommit ut med en säsong jag inte sett. Det tråkiga är att jag haft jätteproblem med nedladdningsprogrammet så avsnitt ett och två laddades ner men inte trean. Men nu är det iaf påväg och sen har jag även avsnitt 5 :) Lycka. Laddar även ner 4 filmer så någon av dem kanske blir klara :)



Om några timmar ska jag som sagt åka :) Det är en 6 timmar lång färd om vi har tur. Jag ska åka i Pelles bil vilket betyder att jag kommer sitta hur bra som helst då det är en Cheva vilket betyder att mittenstolarna är som fotöljer och så har han dvd i bilen :) Och eftersom jag är vaken nu och förmodligen kommer att vara det tills vi åker så kommer jag nog sova större delen av vägen och resten kommer jag se på film :)

Det är jag, min mamma, hennes kille, Hannah, Isabelle och hennes kille som ska åka och jag tror att det kommer bli sjukt kul :)


Nu ska jag dra mig iaf. Ska äta nått och sen blir det The City :)

pusspuss

Inga kommentarer: