tisdag 17 mars 2009

Living outloud

Jaa då var det ett tag sen jag bloggade här igen. Men nu sitter jag här 7.45 och känner att jag för första gången har tid på mig på morgonen, det kommer väl snart ändras när jag segat klart så är väl klockan långt över den tid jag egentligen skulle gått hemifrån.

Igår hände inte mycket mer än att jag var i skolan, kom hem, åt och sen åkte jag till träningen. Hem, duscha, gjorde iordning PP-presentationen och sen soov jag.

Idag har vi projektmässa vilket innebär att vi ska ställa ut vårt projektarbete för alla 2:orna ska kunna se det och så ska man stå vid ett bord och informera om det. Och ikväll är det träning med småtjejerna :)

Neej nu känner jag mig stressad bara för att jag skrev det med att jag förmodligen kommer att få stressa ändå för nu är klockan redan 48.... haha.

Jaja ha en kanondag.
Puss

Inga kommentarer: