måndag 2 mars 2009

Match åså

Jag har inte så mkt att skriva idag känner jag, känner ingen större lust.

Idag var jag i skolan hela dagen och sen hann jag inte hem mellan skolan och samlingen så det fick bli lite kebab och pluggande mellan där och sen spelade vi match mot Mellerud som vi slog med 13-1 och jag nätade för första gången för Surte härligt värre, faktiskt 3 ggr :) Woho. Jag spelade inte som jag borde men det får duga iaf. Mitt knä plågade mig ooooerhört under 1a och 2a perioden och jag pratade med pappa lite i pausen och funderade på att dra på mig träningsoverallen men jag fortsatte spela och det kändes faktiskt okej. Har inte ont nu så jag gjorde väl rätt beslut tror jag :)
Nu är vi serieledare iaf och om vi vinner resten så vinner vi serien vilket är ganska sjukt. Derby på fredag mot Skår i Skepplanda, det kommer bli kul även fast det är en fredag haha.

Jaja nu ska jag fortsätta med mitt projektarbete. Puss

Inga kommentarer: