fredag 27 februari 2009

Hahaha

Joo kom på förresten. Satt i bamba med Cissi och Mörre och vi hade ett litet uppehåll i våran diskussion om div. saker och när vi tystnar hör vi konversationen mellan tre tjejer bakom oss. Inget vi vill höra egentligen men man kunde sluta lyssna. Så en liten uppmaning här
Saker man inte ska prata om högljutt i bamba.
- Hur ens bristningar ser ut.. Även om de är stora OCH lila
- Hur snabbt bristningarna kom..
- Slutligen, har man bristningar på rumpan så vill inte resten av världen veta det..

Joo eftersom vi är inne på lite roliga saker så kommer jag nu skriva upp den rad av sms jag fick inom loppet av ca 30 min av cissi. Påpekas skall att en del skickades på lektionen när jag satt framför dom och resten när vi satt i cafeterian och cissi satt mittemot mig. EN till sak som ska påpekas är att jag inte svara på något sms, vi prata inte om något av det hon skriver.. Så nu vet ni det.

Dc <3:>
Du luktar bajs

Dc <3:>
Se upp för hästen

Dc <3:>
Snart är det vår

Dc <3:>
Ska vi plocka blåbär

Dc <3:>
Fågelsång är fint

Dc <3:>
Jag kan inte

Dc <3:>
Det var en gång en liten flicka

Dc <3:>
Träden kan falla mot oss. Sök hjälp

Dc <3:>
Bra jobbat kompis

Dc <3:>
Det finns ett troll under bron

Dc <3:>
Himlen kommer falla ner på oss

Dc <3:>
Snap !

Dc <3:>
Maria har bajsat, känner du?

Dc <3:>
Lägereld är mysigt

Dc <3:>
Lyckan står runt hörnet

Dc <3:>
Akta dig

Dc <3:>
Maria sa att du luktar

Dc <3:>
Varför har du och torbjörn spelat in en porrfilm?

Dc <3:>
Sluta köp porr på internet

Dc <3:>
Om jag var du skule jag bajsa lite

Dc <3:>
Jag har en kanin. Vill du klappa?

Dc <3:>
Känner du snurre sprätt?

Dc <3:>
Jag är kompis med pluto

Dc <3:>
Solen är en stjärna

Dc <3:>
Har du herpes?

Dc <3:>
En nisse sitter och väntar på dig i ditt skåp

Dc <3:>
Din pappa har hål i strumpan

Dc <3:>
Jag gillar vattensängar

Dc <3:>
Har hört att playboy är ditt favorit märke?

Dc <3:>
Du har hål i jeansen sära inte på benen :-

Dc <3:>
Egentligen är jag jätte lång

Dc <3:>
Dom har en ko i köket. Men väljer att inte visa den

Dc <3:>
Muffins är gott. Ska vi gå hem till mig och baka?

Dc <3:>
Pelle är i skogen. Vilse! Se till att hitta han innan han dör

Det var alla för den halvtimman :P

Inga kommentarer: