lördag 14 mars 2009

Dagar

Spelat match idag, vann med 3-3 ;) haha. Neej men skämt åsido så tycker jag att vi spelade bra och vi fick en ett välförtjänt mål i slutetskedet av match som var mycket rättvist i min mening!

Nu har jag kollat på melodifestivalen med min favorit. Och efter en vecka där jag inte brytt mig om omvärlden pga projektarbetet och att bekantas bekanta tar självmord så har min hjärna arbetat på högvarv och jag har inte för en sekund bara tagit det lugnt så nu känns det bra att vara med den man trivs bäst med. Man känner sig så tillfreds, lugn och oerhört glad över att bara vara med dig Malin Eriksson!
Nu ska vi bort till brottarlokalen där mina forna lagkamrater har lagfest, tänkte att det kunde vart trevligt att åka dit och hälsa på folket när de börjar bli runda under fötterna ;) haha

Jaja nu stressar Malin lite ;) haha Så ska dra mig.
Ha en bra lördagskväll folket :)
PUSS

Inga kommentarer: