torsdag 5 mars 2009

huanamej

Sjuk idag. Inte jättesjuk men ändå så pass att jag haft feberdrömmar hela natten så det blev hemma liggande. Har suttit större delen av dagen med att jobba med projektet. Det är så inni helvete jääävla tråkigt med detta just nu så jag skjuter snart mig själv..
Iaf, jag känner mig bättre nu, ska ta en lååång dusch sen, se på film och sen lägga mig tidigt. Börjar tidigt imon och sen på kvällen är det match mot Skår i Skepplanda, det blir intressant.

Denna helgen händer det mkt så vi får se om jag hinner att blogga.
Imon är det som sagt skola och sen match. Mys med pappa också innan och efter matchen.
Sen på lördag är det tidig träning med småflicksen. Sen blir det hem och byta om och sen åka och kolla på Ales damer när dom spelar, sen blir det hem och återigen byta om och packa och jag vet inte riktigt hur det blir än men mina småtjejer har match i Lunbystrand klockan 17 så jag tror jag ska ringa min syster och sen åka dit efter matchen, byta om och sen kanske möta Malin och dom nånstans så jag hittar till Carro sen där det är förfest innan laget drar till Hard Rock där klubben bjuder på middag och sen börjar Innebandyfesten där som Surte arrangerar (om någon är intresserad så har jag biljetter till detta. 22 års gräns dock)

Nu ska jag fortsätta med mitt projekt. ÄLSKA <3

Inga kommentarer: