fredag 27 mars 2009

Biggie

ojoj nu händer allt på samma gång.
Hade naturkunskaps prov idag. Kände att jag nog får satsa på samma prov på tentamen, så bra gick det provet... haha. Sen hade jag svenska nationella - tal och det gick finfint. Alla i vår grupp var sjukt duktiga och det gillar vi.

Idag blir det stan och fika med lite oldisar. Ett tag sen jag umgicks med dom nu så det ska bli kuuwl.
Imon är det match 10.40 i Ale g med småtjejerna. Jättekul..verkligen. Sen på kvällen är det utgång med stina och dom. Kan bli riktigt trevligt. Blir dock väääääldigt lugnt eftersom jag ska vara med och spela den avgörande matchen på söndag. Då avgörs det om vi går upp i 2:an eller inte. Exciting :D

Nu ska göra mig iordning och sen åka till stan. Puss

1 kommentar:

G Ö T E B O R G S F L I K K A [fotoblogg] sa...

Finfin blogg!
kolla gärna in min :)
Moa och jeje pratar mycket om dej xd