tisdag 3 mars 2009

Dutututu

Saknar, sommaren och alla tjejerna. OCH att fylla 18

















Angelica wants big time!

Du tu tu tu :)
Idag har jag vart i skolan, slutade 11.15 typ så det var gött. Åkte hem och gjorde lite med projektet och sen var det dags för träning med småtjejerna. Dom var en aning tjötiga idag men det funkade det med.
Fick G på psykologin vilket var gött iaf. Jag har inte fått något IG på något detta året än och det känns gött. Fick lite konstig respons på geografin som ska redas upp också. Jag menar vi kan ju inte få G, jag är ju förbövelen med i gruppen med mörre, camilla och fille :P haha. Det löser sig:)
Nu ska jag se på The real world - Brooklyn och sen ska jag sova.
Ju mer jag tänker på dig ju mer vill jag ha dig..
Ju mer osäker jag blir på om du känner samma ju mer vill jag vara i din närhet.

Inga kommentarer: