onsdag 1 april 2009

Vi är såå bra

För oj vad bra vi är. Efter många om och men stod vi äntligen med EN resa till Danmark och inte två som det höll på att bli, hade ju vart en aning krångligt att åka två gånger samma dag på samma tid. Men som sagt lite spännning har absolut ingen dött av... eller?
Det är iaf jag, Mullan, Barjatte, Larssa och cissi som ska åka över kontinenten... okääjdå, neemen till Danmark iaf över dagen och vi hoppas på bombväder. Fast även om det inte blir det så kommer vi ha bombkuuwl ändå :)
(för jag är inte mainstream och lägger ut en bild på en stena båt *nöjd*)
Nu ska jag borsta tänderna och göra mig klar för om inte min kusin är sen SOM VANLIGT så kommer han snart och plockar upp mig. Sedan ska vi bege oss till ica och inhandla cola så att vi kan ta oss an Nationella i Svenska B sen i 5 timmar. Ser såå ifram mot det. Älskar't helt enkelt. Mmhmm

Inga kommentarer: