måndag 2 februari 2009

Sånt som händer

jaao en del har hänt som vanligt sen sist.. Det värsta var väl det som hände i lördags natt men en del av er har hört det säkert flera ggr. Så jag kopierar det som jag skrev på bdb
"Kunde slutat bättre kan jag ju säga.Först var det förfest med mina gamla klasskompisar. Väldans trevligt eftersom det var ett tag sen jag träffade dom :)
Sen körde Karolina oss in till Kungälv och så gick vi till O'learys. Och ca 5 min innan vi hade tänkt att dra oss så stod vi på dansgolvet och dansade. Det var väldigt mycket folk och det hände att man råkade knuffa till folk. Det var ett gäng med tjejer som stod bakom oss och dansade och jag råkade backa in i den ena av dom. Jag gick bort från dom ett steg men hamnade där igen pga att det var så mkt folk.
Det gillade inte tjejen jag hade bakom mig, hon slet tag i min hals och sen gick allt jättefort och jag vet att jag hamnade på golvet, när jag låg på golvet kände jag att jag blivit träffad i ögonbrynet av en flaska, jag kände massa som trampade på mig. Massa folk hjälpte mig upp och sen fick ambulansen komma för det slutade inte blöda.
På sjukhuset så kollade dom min känsel och min syn innan dom tejpade igen såret och jag fick åka hem med pappa. Nu är det ganska svullet men jag hade ändå tur då flaskan träffade 1 cm ovanför ögat ungefär. Eftersom folk trampade på mig när jag föll ihop så jag är öm i knät men värre än så är det inte :)
Tack så mkt alla ni som hjälpte mig.
Speciellt tack till Malin, Stefanie, Muppen, Terre och Ellie <3"

Jaja inget mer att deppa över det är sånt som händer, men det är ändå läskigt. Jag har huvudvärk ganska mycket och är ständigt trött. Håller även på att bli sjuk, sååå allt på en och samma gång men det är sånt som händer som sagt.
Idag var jag i skolan hela dagen och sen åkte jag och kolla på Surte - Ale där Ale vann, verkligen grattis till er, jag tkr att ni förtjänade det! Imon är det halv A-dag vilket betyder att jag bara har 2 lektioner så slutar 12.45 sen blir det hem och plugga innan annso hämtar upp mig och Malin i Nol och sen drar vi till gymmet i Älvängen :)

Jaja, nu ska jag gå och läsa lite innan det är sängdags. Snart klar med boken iaf, väldigt skönt. ca 30 sidor kvar :)

Inga kommentarer: