måndag 16 februari 2009

skola, träning, skola och träning

Jaao ännu en dag avverkad. Sitter just nu den obligatoriska timman i sängen med datorn som jag gör varje kväll i princip, kanske med undantag några få tillfällen när jag tex. vart ute ;) hehe.

idag kom jag till skolan 2(TVÅ!!!) timmar för tidigt. Innan fick jag för mig att det var en för dom som läste det på facebook. Min grupp har aldrig den lektionen på morgonen men inte fan hjälper det för mig att veta det!
Jag började lite på min bokrecension iaf. Sen var det klassråd och det var då jag fick reda på den hemska saken!! Jag skulle hålla tal.... IDAG! på studietiden. Ofta jag visste det, alla andra grupper har gjort på torsdagar typ och så ändrar hon det så att min grupp får ett helvete. Några i gruppen var dock medvetna om att det var våran tur för det var bara jag och Mathias där. Jag fick panik, berättade för mathias och sen hade vi panik tsm. Sen satte vi oss och skrev (jag hade redan börjat ytterst lite) sen gick vi och satte oss i biblioteket och övade innan vi gick till lektionen. Jag var väldigt nervös men det gick SJUKT bra, helt ärligt. Det har inte känts så bra på väldigt länge i skolan. Så förrutom hungern pga att jag och mathias inte hann med lunchen så kändes det riktigt bra att gå kvar i skolan till 16.20 :D Hade redovisning i Ped. ledarskap idag också och det gick lysande.

Hade träning idag och även om det inte gick enastående så kändes det iaf mkt bättre än förra veckans båda träningar, usch och fy för dom.

Imon ska jag och Mullan gymma innan vi drar upp till mina småtjejers träning där Malin ska hjälpa till lite så det blir väldigt kul :)

Nu ska jag sova för imon är det psykologi och min närvaro på dom lektionerna är inte dom bästa då dom ligger som första lektioner på både tisdagen och onsdagen (Y) haha.
Pusss

Inga kommentarer: