torsdag 19 februari 2009

What goes around comes around igen

Jag måste erkänna att jag först blev lite besviken och kanske till och med lite ledsen.. och så fortsatte jag snoka lite till.. och blev lite mer nere.. och så när jag läste lite så märkte jag vem det kunde vara och då kunde jag inte låta bli att le haha. Jag säger dåde, det var tur att det bara var hon för på nått sätt så känns det mycket bättre nu haha :) Thank god :)

Jaja idag har inte vart en bra dag alls, jag hade feberdrömmar inatt och fick inte mkt sömn, gick upp kollade febern mailade skolan, ringde mamma och dök ner i soffan med täcket och sov ett bra tag innan jag knallade upp och hämtade datorn. Vid 15 kom jag på att jag inte ätit så då gjorde jag det och sen ner i soffan igen. Pluggade en del idag, men på helt fel saker, kan ju vara bra att komma ihåg vilken dag man har vilka saker kanske? Prov i svenska imon pluggade jag på det idag? Neej. Orkar jag bry mig just nu? Neej. Kommer jag ha dåligt samvete imon? Utan tvekan.. Trots detta gör jag inte som jag ska.. Jag vet inte vad det är för fel på mig :(

Imon är det mat och gotteri å lite spel osv med Barjatte och några, ska bli riktigt mysigt. Och på lördag har jag fest vilket kommer bli kul tror ja, några som jag brukar bjuda kan inte komma så jag då kan jag kanske bjuda lite nya ansikten och det kan vara kul :)

Jag vet att det inte är jag, det är jakten.. och det kanske det alltid har varit, det är så tragiskt att inse bara

Nu ska jag soova.
(mitt dåliga samvete för imon har redan börjat)
Pusss

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja gillar inte detta du har alldeles for manga festen tycker jag :P