söndag 15 februari 2009

Mhm

okeej, jag vet. Nu kommer inläggens sådär stötvis som jag inte vill att dom ska göra. Men jag ska försöka bättra mig.... som vanligt ;)

Det har vart ett ganska skönt lov där jag inte gjort så mycket. Jag har tränat en del, har ju börjat spela innebandy igen för dom som inte visste för att knät håller faktiskt.. Något som gjorde mig grymt ledsen och frustrerad är att jag har börjat få rejäla problem med astman, jag visste att jag skulle få det för min astma läkare sa det att om jag har ett längre upphåll för ngn anledning så kommer det vara gryymt svårt att börja sen igen.. Men jaja det är sånt som händer..

Igår var det lördag och först på morgonen kollade jag på när Surte spöa sitt motstånd och sen stannade jag var i 4 timmar(!!) och kollade på när mina småtjejer spelade skolcupen för dom var med i 5 eller 6 olika lag som spelade då. Sen åkte jag hem och åt lite och satt vid datorn innan jag skulle ha en mini mini förfest så först kom tobias och så gjorde jag iordning mig och sen kom cissi och så blev det lite kortspel och mkt snack. En del tittande på korten med ;) haha.
Sen så åkte Tobias innan oss och så tog jag och cissi bussen senare in till stan vid typ 21 och vi behövde inte hoppa av bussen någonstans för cissi kunde hålla sig hela vägen :D wohoo. Sen så tog vi spårvagnen till Martin och visst det var ingen stor fest och det var lite konstiga händelser men jag hade faktiskt väldigt trevligt! och sen tog vi bussen hem och cissi. Så när vi kom hem så åt jag och cissi och sen snackade vi ett tag innan vi la oss för att sova.
Tack för en riktigt bra lördag +lite söndag cissi <3

Idag va jag på möte för mitt au-pair år och sen var det en intervju och den gick kanon så nu ska jag ansöka inom 2 veckor och så :)
Sen när vi kom hem åt jag och mamma pizza och sen somnade jag i 2 timmar och så ringde Mullan och kom hit och det är alltid lika trevligt med henne :)

Man vill ha det man inte kan få..

Så summan av denna helgen blev som så att jag fick vara med hela min familj och 2 av mina allra största favoriter :)
Nu ska jag se klart min film innan ja somnar. pusss

Inga kommentarer: