fredag 27 februari 2009

Kränkt? Haha

Japp, denna vecka gick ganska fort faktiskt. Känns som det börjar bli standard att få lektioner inställda osv :) Vilket gör veckorna ganska behagliga.

Lämnade in min bokrecension idag, känns konstigt att jag gjort allt i tid hittils detta året och att jag faktiskt inte fått IG (ÄN!!!) detta året.
Börjar få en ANING panik dock för projektet ska in om två veckor och jag typ inte har gjort någonting (Y) yes.

Denna dagen har vart chill med massa fredagströtthet.
Eftersom vi inte har någon studietid på fredagar och att våra raster ligger när inga andra har rast typ gör att man umgås mer med klassen. Det är väldigt skönt eftersom fredagströttheten kliver in och gör många fnissiga och pratiga. Dagen börjar för många i våran klass 8.25 och jag har pedagogisk ledarskap då vilket är riktigt chill, mkt diskussioner och inte så mycket skrivande vilket är gött. Sen har vi filosofi följt av natyyyr och sedan lunch. Idag hade vi väldigt god lunch (som vi haft hela veckan eftersom det vart elevernas val denna veckan). Det har vart tacos, hamburgare, pizza, thaimat och idag hade vi kyckling med potatisgratäng, riktigt gott. Sen hade vi sista lektionen för dagen vilket är svenska och det var ganska chill där med. Jag gillar faktiskt svenska. Och ja jag gillar faktiskt Birgitta även om jag kanske är den ända. Hon är rättvis och snäll enligt mig.
Fick skjuts hem av Mathias som vanligt:)
Han var sjukt snäll i morse, jag hade försovit mig (Jaa jag vet Mullan och Cissi, det händer en del) så fråga jag om han kunde vänta 10 min och det gjorde han så jag blev klar på 10 min med smink å allt och så åkte vi till skolan :)

Ska äta om ett tag med pappa, sedan kommer annso och så ska vi åka till Mullan där jag ska spendera natten för imorgon åker vi till Ljungby där Surte ska ta en vinst mot jumbon Ljungby. Med en vinst i säcken och div.1 platsen säkrad ska vi åka tillbaka till Gbg där det FÖRHOPPNINGSVIS kommer att firas en vinst! Jag tror verkligen att dom klarar det, jag hoppas så innerligt på det. Ljungby är nog inne i ett litet stim, men Surte känns ruskigt heta ;)

Det känns tråkigt att bli förlöjligad och ifrågasatt bara för att man vill vara snäll.

Jaja, dags för lite film och sen är det tacos med pappa som gäller :)
Puss

Inga kommentarer: