måndag 9 februari 2009

Just live with it..

Tränade innebandy idag och det var verkligen misslyckat. Övningarna gick okej, men sen när vi skulle spela så gick det bedrövligt.. Jag hängde inte med, jag passade fel, kunde inte ta emot passarna jag fick och förlorade alla närkamper. När det var en kvart kvar så fick jag astma anfall typ så jag var tvungen att gå av, jag vet att det beror på att jag har astman, är fökyld och väldigt dåligt tränad, men det känns så tråkigt att när knät väl håller då är det ngt annat som krånglar..
Men jaja, världen går inte under och det är ny träning på onsdag..

Imon ska jag plugga projekt och göra talet. Jag måste ringa sjukgymnasten för det var ett tag sen jag var där, och sen ska jag till polisstationen i kungälv för dom ringde idag och ville att jag skulle komma dit. Jag vet inte riktigt vad dom vill eftersom jag redan gjort anmälan på telefon och fått den hemskickad men vi får se helt enkelt :) Nu ska jag se på Samantha Who? för det är sjukt roligt :)

Pusss

Inga kommentarer: