fredag 9 januari 2009

Yes man

Hem idag. klockan är nu 04.00 och jag, Mathias och Jokke ska ska snart se på film när dem har spelat klart Fifa. Tanken är att dygna och sedan åker vi klockan 19.
kommer att vara stentrött men det är 12 timmar i bil som gäller och det är inte så lätt att sova om man sovit en hel natt innan. Tiden går sjukt sakta om man inte sover.

Idag har jag, maggan och mathias vart Aure (stan haha eller något) och kollade på rean och fikade. Sedan åkte vi upp till Hjellane igen och åt och fixade oss innan Haui kom och hämtade oss och vi drog till Moa och kollade på bio och efter det så bowlade vi :) Kan ju inte direkt klaga då jag umgicks med 6 killar hehe. Ska se om jag kommer ihåg namnen (det kan vara väldigt svårt då ingen av dem presentera sig haha) Mathias, Jokke, Haui, Hellseth, Atrar och Magnus trur eg :) Vi såg på Yes man! och den var sjukt rolig, rekomenderas starkt. :)
Jag kom förövrigt 3a på bowlingen innan vi tog färjan tillbaka. Vi åkte till Haui där killarna spelade fifa tunering och det var inget dåligt hus han hade. Han hade källaren för sig själv och hans tv var en fet projektor som hängde i taket mot en vägg. Vi spelade lite Buzz innan Haui körde upp oss :)
Sen dess har vi suttit vid datorerna :)

Hela veckan har vart underbar och jag har träffat massa släkt:)
Men jag saknar Nol lite måste jag säga då jag först var 8 dagar i Billdal kom hem en dag och åkte till Norge sen :)

Men snart så :)
Piercing på lördag? ;)

Inga kommentarer: