fredag 2 januari 2009

NOORGE

Ett inlägg innan jag åker till Norge..

Nyår var sjukt bra, jag var med dem bästa så det kunde inte bli någon annan kontenta :)
Jag jobbade från 10-16.30 vilket inte var jättekul men det gick bra, fick sålt massa iaf och så tjänade jag pengar. Sen kom pappa och hämtade mig i Hovås och vi åkte och hämtade Malin och all mat.
Sen åkte vi hem till mig och började fixa, lite efter det kom jessica, ellinor och keb. Sen lite senare kom sanna :) Så åt vi, spelade spel och sjöng Lips, hur trevligt som helst, sen missade vi bussen till Alafors. Så vi fick vänta ett tag innan nästa kom. Sen traska vi upp till sjövallen och efter en tid kom vi upp och det var suuuupertrevligt, träffa massa känt folk och dansa en hel del, skålade in det nya året och dansade några fler timmar innan vi traskade hem och var hemma vid 6-tiden :)

Nu ska jag packa det sista innan vi ska åka hämta lite grejer hos mamma och sen ska vi äta lite innan jag ska ta bussen 18.15 :)

Pusss

Inga kommentarer: