torsdag 22 januari 2009

Mitt liv som.... student? ;)

Jag har kommit på att när jag lyssnar på musik så blir jag på det humöret låten är i. Svårt att förstå? Okeej såhär då, om jag lyssnar på infinity som vart min favoritlåt i sen den kom ut så blir jag helt upp pumpad och kan inte sitta still och känner för att festa. Lyssnar jag på t.ex. hm säg Raise me up (händer inte så ofta) då blir jag lite deppig ist. Jag vet inte om jag kanske fått för mig det, men det känns som dem flesta känner tvärtom, att man lyssnar på musik efter sinnestämning och inte att man blir i den sinnesstämningen musiken är i :) Eller?

Jaja, sitter i skolan iaf och har studiepass, jag och maria är klara med geografi arbetet så jag sitter här och skriver eftersom det inte finns så mycket annat att göra. Cissi har en dålig vana att störa mig så fort jag satt i mina hörlurar i öronen så jag måste ta ut dem hela tiden... blir så irriterad!!! Haha neej det blir jag faktiskt inte, och jag vet att nu sitter hon och läser detta och så småfnittrar hon och så ska hon precis smälla till mig så jag får ta ut hörlurarna igen. Men nu när hon läst det här så tänker hon trotsa och inte göra det så hon gör det ändå ;) haha.
Men jag gillar henne ändå :)

På lördag blir det nog en bra dag, det börjar med träningen med småtjejerna och sen ska jag nog ta mig till gymmet och träna innan jag åker hem och duschar osv, sen bär det av ner till Mullans match klockan 16. Ska kolla på den med Jessica och Keb (ellinor också?) så det blir kuuuwl och förhoppningsvis så vinner Surte och då kan Malin få komma hem till mig annars får vi se ;) haha. Neej skämt å sido, sen ska vi hem till mig och fixa oss innan resten kommer och då blir det förfest med massa(?) innan krogen :D

Nu sitter cissi och är konstig som vanligt... Hon beter sig inte som alla andra så därför känner jag att det är min plikt att hjälpa henne ;) hahahah....
Jaja nu ska jag faktiskt läsa i min bok som ska vara färdig recenserad den 27 och vi lånade dem i tisdags.. Panik? Minst sagt!
PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

ofta du läser din bok
tönta dig inte
går inte ens att försöka din ljugpotta ;)

Anonym sa...

OM JAG INTE FÅR KOMMA SÅ KLÄTTRAR JAG IN GENOM FÖNSTRET!!!