onsdag 21 januari 2009

Yees indeed

- Vem vill ha en kaka, vem vill ha en kaaka, vem vill haa KAAAKAA!
och så börjas det igen så fort man får sovmorgon på en vardag. Jag äälskar verkligen att bo vid ett dagis. Mitt fönster är ca 5 meter från deras staket så man hör dem springa runt och skrika överallt.. Den tjejen som skriker om kakorna har fortfarande inte slutat..... haha

Jaja, idag är vi lediga och just nu väntar jag på att min sjukgymnast ska ringa tillbaka så att jag och cissi kan bestämma en tid att åka in till stan. I stan är det tänkt att vi ska gå och kolla på balklänningar för det är änna dags nu ;)
Jag tror att jag skulle vart hos sjukgymnasten klockan 8 i morse så jag missade det antagligen men det får bli gym i eftermiddag ist.

Jaja nu ska jag gå och äta lite.
Pusspuss

Inga kommentarer: