tisdag 20 januari 2009

Nytt liv

Jag vet att jag vart dålig på att uppdatera det senaste men det är för att jag inte känt för att blogga och så vill jag inte bara skriva ett inlägg då och då för jag vet själv hur svårt det är att hänga med då.
En del har hänt.
Min sjukgymnast har sagt att jag får börja springa
Jag har vart på arbetsintervju
Jag har ändrat mina vanor
Jag har inte druckit cola på 8 dagar (alla som känner mig vet att det är en bedrift
Jag har inte ätit godis eller något annat onyttigt på 8 dagar
Jag vet nu att jag har en chans om att fullfölja mitt mål om att gå ner 13 kg innan balen
Det har självklart hänt fler saker som att jag vart i Norge och skolan har börjat osv men det får ni inte reda på nånting om..

Igår var jag och mamma ute och gick runt Nödinge, var säkert ute minst 1 timma och sen åt vi soppa, nyttigt värre. Idag ska jag gymma, ska springa lite på bandet och se hur det känns. Sen har jag träning med mina småtjejer. Imon ska jag och mamma ut och gå igen och på torsdag är det gym dags igen och på fredag dags att gå igen. Det känns bra och jag känner för att träna..
Det som är tråkigt dock är att jag helt tappat motivationen till att komma tillbaka till innebandyn, tanken på att jag inte har någon motivation gör mig besviken på mig själv och det är oerhört frustrerande..

Jag förstår inte varför jag aldrig kan vara glad och nöjd, jag anser alltid att något fattas.. I'm a needy person..
Jaja, nog om bekymmer, vare sig jag kan medge det för mig själv så har jag det förutom att stressen är större än den någonsin vart :)

Först kändes det rätt men det gör det inte längre.. Det blir för mycket, om du hade taggat ner lite så kanske det hade funkat.

Inga kommentarer: