onsdag 28 januari 2009

Första innebandyträningen idag på vääldigt länge, över ett år faktiskt. Jag gjorde två träningar i december mellan skadan och först operationen innan jag fick reda på vad som var fel hehe. Det blev väl inte riktigt sådan träning jag hade räknat med men det var kuuuwl ändå trots att det var delade meningar på vad jag skulle vara på och vad jag inte skulle vara med på ;) haha.

jaja, på fredag är det Sofies födelsedag och därmed ska vi till henne och sen ska vi gå ut och på lördag kaaaanske det blir utgång, får se om jag har någon lust med det. Eftersom Mullan är med så kanske man får offra sig ;)

Och jaa, som ett slag i magen.. Ny dag, nytt tillfälle, samma misstag

Jaja nu ska jag duscha och sen ska jag läsa i min äckel svenska bok. Inte mkt kvar nu dock :D


Now I don't know where
I will go from here
Cause without you I'd rather go nowhere
You, you colour my days
I'll treasure this memory always



Inga kommentarer: