fredag 8 juli 2011

Mys!

Gårdagen var väldigt mysig på kvällen!
Jag, Lilian och Jens var och åt middag på Big Horn, det blev en trerätters och det var hur gott som helst!
Efter det så gick jag hem och kollade på Gossip Girl och Grey's innan jag somnade!

Imorse så ringde mamma först 9.45 och väckte mig, hon frågade om jag sov, jag frågade om hon skämtade! Men snäll som hon är så kollar hon upp lite olika sätt för mig att ta mig hem på eftersom min plan att ta bilen hem inte är aktuell längre då jag ska skrota den.
Somnade om efter samtalet och sen ringde pappa och väckte mig.. Men det var också lugnt för han vill också bara hjälpa mig.

Så nu ska jag och Latifa gå till Bocca så att jag får prata lite med Camilla och sen ska jag ut på lite hemliga ärenden som ni kommer att få se här i bloggen nästa vecka ;)

Utsikten från mitt fönster igår kväll :)

Inga kommentarer: