lördag 9 juli 2011

Ditt&datt

Igår hände inte så mycket mer än att jag jobbade! Brukar vara så på helgerna.
Det är väldigt stor skillnad när man jobbar i den här branschen, alla är jätteglada när det blir helg för att det innebär ledigt och fest för alla, men för oss så betyder det mer jobb än dem andra dagarna. Jag klagar inte, nej. För att jag älskar mitt jobb! Att bli bartender har varit det bästa jag valt :)
Dem jag bodde med på bartenderskolan <3 Saknar!
Men iaf, idag har det inte hänt alltför mycket. Jag försöker att sova så mycket som möjligt så jag ska orka på nätterna för det blir jobb runt 10 timmar. Så nu har jag varit och köpt toalettpapper, och lite mat så nu ska jag äta, hitta något sätt att ta mig hem till Sverige på onsdag och sen byta om för att dra till jobbet.

Jag läste en sjukt rolig bok för ett bra tag sen som heter "hundraåring som gick ut genom fönstret och försvann"! Riktigt bra var den. Jag läste nu att den ska komma ut på film och dem kunde inte hittat någon bättre som ska spela huvudrollen:

Vädret i Göteborg när jag ska hem nästa vecka ;)


Inga kommentarer: