tisdag 7 april 2009

People in the crowd

Jaaao, nu är klockan över 0.00 vilket betyder att det är tisdag vilket betyder att det är Emils födelsedag (såg det på facebook så sån koll har jag inte haha) vilket betyder att det är en (1!!) dag kvar till vi åker till Danmark.
Känns som förväntningarna är ganska höga, men det kan inte bli fel med detta gänget känner jag! Bara att komma ifrån Ale även om det bara är för en dag kommer bli hur chill som helst.
Idag blev jag bjuden på maskerad som är på torsdag med, så det ska bli väldigt kuuwl. Jag och förmodligen malin(?) ska klä ut oss till PJ:s haha. Partille-Johnnys, känner att det inte kan bli fel här änna.


Sen i helgen kör Dumleslaget igång, det ska bli vääldigt roligt. Ett tag sen man spelade nu och träningarna denna veckan är inställd förrutom på onsdag men då är jag ändå inte hemma, hehe.
Idag har jag vart med Lollo och Barjatte hela dagen i princip. Vi satt ute i solen och drack cola, snacka och spelade kort. Sen vid 17 tiden drog vi till K-älv för att träffa Mullan en snabbis och så sen gick vi och åt en sen lunch på "tant Rut". Sjukt god sallad där, rekomenderar jag starkt! Sen åkte vi hem och vid 20 så gick vi upp till Lollo och sydde Barjattes maskeraddräkt haha. Senap ska hon vara, briljant blev det. Efter kollade vi på Mia och Klara och sen gick jag och Malin hem. Riktigt skön dag.

Imon är tanken tidig uppstigning en tripp till gymmet och sen hem och kanske sola om det är fint väder, sen på kvällen är väl tanken att vara hemma med mamma och chilla bara.
Nu ska jag iaf sova. Tänkte förut att jag skulle lägga mig tidigt... nu är klockan 1.22 (Y) Lyckat. Haha.
Pusspuss

Inga kommentarer: