lördag 4 april 2009

Bra helg, bra lov

Var på bio idag med min pappa, Fast and furious 4. Den var riktigt riktigt bra! Se den! Sen jag kom hem från bion så har jag bara chillat och packat lite.

Fick en otroligt trevlig överaskning när pappa sett att vi betalat för mycket för danmark resan. Så nu kostar den ungefär en tredjedel och det uppskattas. Jag ringde malin, malin och cissi för att berätta varpå
Malin Elving svarade såhär:
- Fan va gött, mer pengar till akolhol då!
Cissi svarade:
- Fan va gött, kan vi supa mer
Malin Eriksson svarade:
- Fan va gött, mer pengar att supa för!
Haha det är det ända ni tänker på ;)

Jaja läggdags nu. Klockan är ställd på 6.40 för 7.30 blir jag hämtad och då ska jag åka ner med alla småtjejerna och spela innebandycup. Det kommer bli grymt roligt. Jag kommer hem på söndag och sen på kvällen är det serieseger-middag på bamboo med utvecklingslaget :) och det kommer bli grymt kuuwl det med.
Bra helg och bra början på lovet som jag känner kommer bli grymt.
Ser framemot Danmark sjuuukt mkt! Hört att det är fler som gör det ;)

Jaja nu gapar pappa igen.. behöver kanske sova några timmar iaf innan jag ska upp. Kommer trots allt inte bli så mkt sömn imon natt förmodligen eftersom jag hört att Moa paxat plats brevid mg ;) haha

Inga kommentarer: